• header
SNK \ Články \ Zobrazení

Norsko den 4 (V lavine :)) by Stejnaci

Celé video střihnu později jen popíšu den 4:
Ráno jako první vyrážímě v koloně aut na první spot, dál se nesmí a tak jedeme na kitu, přejedeme první jezero cca 2km, první řadu hor a vystoupáme na vyšší náhorní plošinu o 300m vejš. Pak pokračujeme dál od silnice sluníčko svítí všude spousta prašanu a projíždíme všechny přírodní urampy plné prašanu. Fouká sice jen 10m.s ale jezdíme na 8ce accessu a fakt je to hodně hodný kite (casteji jezdim 13ku takze to byl prvni vetsi pojezd na tomto kitu). Na třetí duně z prašanu,cca po 30km jizdy, na kterou fouká dolu zkoušíme vyjet asi trikrat a užíváme paradní speed dolu (z tohoto uhlu to nevypada ale kopec je docela slusne prudkej)
Při jednom vyjezdu kdyz me vezme vítr o par metru z mé stopy a podemnou se sníh najednou zvlni a už slyším za sebou jak to hučí. Kopec byl krátkej takže o nic nešlo ale na dalších výjezdech už dáváme docela pozor :)

Vložil: stejnaci.cz, 01.03.2013

02.03.2013, 09:35:15

Tak to je hustý!!Jsi mne vyděsil.Po starším osobním zážitku s mikrosplazem(cca 6mx3m)na Korbielowě/Pilsko pří freeridingu,stačí 10cm sněhu na brejlích a nemít se o co opřít rukama v hlubokém prašanu a se svázanýma nohama na SNB,mě tenkrát pěkně rozhodilo.Dík za upozornění,čemu se vyhýbat.

Jinak ještě sháním třetího do auta na trip Norsko/Hardangervida.Vypadl nám kolega pro zranění mimokajtovou aktivitou.Jede se dvěma auty a právě do auta,co jede ze S.Moravy sháním spolucestujícího.Ubytko domluveno v Geilu,trajekt objednán(Odjezd z HIRTSHALS - NEDELE 17.3. v 8.00 rano..Odjezd z LARVIK - UTERY 26.3. v 17:30)
tel:728349035,meil v profilu.honza/hadrák

02.03.2013, 10:01:48

Proč to nešlo dát do galerie na HRKR?Já tam účet mám,tak pro varování bych se to pokusil,jestli mi dáš souhlas,bez komentáře umístit.V diskuzi na fórum to spadne rychle na další stránku a tam to nikdo neuvidí!!

02.03.2013, 10:33:11

se nemusis ptat klidne to tam pastni ;-)

jinak track z tohohle tripu

02.03.2013, 15:49:13

Je to tam!Světový záběr!

MartinK (profil)
01.03.2013, 22:30:02

No, pěknej odtrh...dostat se do laviny je fakt strašně snadný.

Laviny padají i tam kde by je člověk nečekal!...důležitý je být připraven.

01.03.2013, 22:50:25

priprava zadna, vubec jsme to necekali. Natacel jsem brachu jak pojede dolu z kopce prasanem a misto toho tohle.

A to kopec dal byly mnohem vetsi duny, ale po tyhle zkusenosti jsme dali pokoj a ty nadherny prasanovy svahy jsem objizdeli. Dneska to nejak padalo.

Na jednom kopci jsem do duny zapichl stativ s kamerou a pod tou dirou se ta duna rozpadla na takovy kostky...

MartinK (profil)
01.03.2013, 23:22:53

Tak hlavně, že se nestala žádná nehoda a řádně jste pojezdili!

Příště pípák na břicho a sondu+lopatu do batohu.

02.03.2013, 10:36:11

to jsme samozrejme nic takoveho nemeli, a po ceste byly jeste mnohem vetsi svahy kterym jsme se pozdeji po tomhle zazitku vyhnuli.