• header
DRIVEN
BY
RIDERS
SNK \ Články \ Zobrazení

Ride Up " Pack & ride

Ozone prochází neustálým procesem testování v těch nejnáročnějších pomínkách, jež si může rider vůbec představit. Snadné přistání, stažení draka zpět do batohu, možnost opětovného restartu a hlavně důraz na bezpečné odstřelení v náročných podmínkách jsou pro Ozone již standardem. Žádná překvapení, prostě máte výbavení jež naplní Vaše sny a posune jezdecké dovednoti k Vašemu limitu. Žádné experimenty!   

víco o dracích OZONE najdete ZDE

Vložil: admin1, 30.11.2011

Pavel
01.12.2011, 16:41:35

Tak mě to video trochu zklamalo, jsem si myslel že ukážou jak funguje ten inovovaný systém přebraný z nafukovacích kitů Ozone. Pořád mám takový pocit že ten současný jediný odstřel na chickenloopu může být v některých situcích problémový, např. při potažení kitem po břiše na ten odstřelovací systém neuvidím a může být problém ho rychle nahmátnout. Zase v hodně silném a poryvovém větru bude asi vyřešen předchozí problém kdy po odstřelu na brzdových lajnách měl kite tendenci se zvedat a trochu tahat. Každopádně balení otevřených nebo polouzavřených komoráčů (nejen od Ozonu) je rychlejší a pohodlnější než balit uzavřenou komoru nebo nafukovačku.

Odpovědět
Filip
01.12.2011, 20:24:30

Tohle videjko je jeste ze systemem 2011. Jinak Simone se podili na testvani hracek Ozone. Prave  on byl spolecne se Chastou hlavnim iniciatorem zmeny na FLAG OUT system. Kdo letos poprve jede na SKM 2012 do Francie, tak bude zcela urcite neustale resit bezbecnost. Urcite budes minimalne vice v klidu. Jinak system FLAG OUT 2012 je na trhu teprve od zari, takze chvilku poseckej a dockas se dalsich videji. Krome 100% odstreleni je velkou vyhodou, ze bezpecnostni system u snk modelu 2012 je temer stejny jako u Ozone foukacek, takze rider reguje automaticky tj. presne vi kam ma sahnout. 

Odpovědět
Phil
01.12.2011, 20:32:58

tak ja mam (asi debilni) napad, hodit tam oba dva systemy najednou, clovek spadne ve 4ms odpali kloboucek a do 2 minut uz ma navazano a jezdi dal, padne v 10ms odpali na 4. lajnu a je vysmatej, vim ze to na novym systemu jde porad, ale je to reseny pres brzdu a to neni tak pohodovy jako bezleashovej kloboucek

Odpovědět
filip (profil)
01.12.2011, 21:09:08

Akorat ve 4ms se prece nebudes odpalovat :).  Vetsina jezdcu se neodpali co je rok dlouhej, ale pak to prijde a stoji to za to. Jinak klobouckovej system neni bezleashovej, jelikoz leash se umistuje na brzdu. Co budes delat az Ti pri unhooku uleti drak a nebo jen vyvlece z oka? :)

Odpovědět
d@n
03.12.2011, 23:14:17

tohle mě zajímá, mám Accesse 2010 a bylo mi řečeno Switchem, že se leash nemusí používat (přestože byl leash součástí dodávky), jinak já tedy nejezdím unhooky.... Ale zkoušel jsem jezdit s leashem připojeným na brzdící popruh a docela se mě tam motal, hlavně po kiteloopech. Z hlediska logiky bych bral, že 1.bezpečnostní systém je klobouček (odpal na přední lines) , 2.bezpečnostní systém je chicken (kite visí zabržděn na zadních lines) a 3.systém je odpal leashe (kite pápá....) Je to tak? Když budu jezdit bez leashe, tak odpal chicken = kite pápá....

Odpovědět
Filip
05.12.2011, 10:10:58

Bezpecnostni urovne u modelu Ozone 2011 a starsi:

1. pustis bar - drak zajede na kraj okna (zustava zbytkovy tah) 

2. odstreleni klobouckem (drak ztraci maximum sveho vykonu, ale extra silnem vetru stale zustava zbytkovy tah)

3. odstreleni oka s leashem na brzde - drak zustava na leashi a diky stazeni brzdy se pomer delky snur jeste zvetsi (maximalni uroven bezpecnosti bez ztraty draka)   

4. odstrelni leashe - papa draku

Na unhook si muzes umistit leash na kovove ocko, ale pak Ti nebude fungovat odstreleni na leash a ani kloboucek, protoze na kloboucek po odstreleni rdiciho systemu proste uz nedosahnes. Bavime se tu sice o meznich situacich, ale to je presne vo co tu jde. V kopcich muze nastat cokoliv.

a ted:  

U modelu Ozone 2012 funguje misto bodu 3 plne odstreleni na leash 100% FLAG OUT, ale draka mas stale na leashi a muzes jej v klidu zbalit. Jeste muzes dale odstrelit leash, ale to by ti musel draka nabrat nejaky kamion a tahnout te za tu jednu snuru po silnici.   

Odpovědět
d@n
05.12.2011, 11:03:34

Díky za odpověď.:-) Ještě bych rád věděl názor na to jestli vozit leash na brzdě (nebudu dělat unhooky protože to neumím). S Accessem 10m jezdím tak do 10m/s, pak jdu pryč. Nebo se mám na leash v mírných větrech vykašlat. Zatím ani neskáču, jen se vozím sem a tam. Dík

Odpovědět
sepiekite
01.12.2011, 23:06:46

Ja teda ocenuji to sjednoceni s foukackama. Na pujcenym Accessu jsem pri startu za predni lajny furt omylem odstreloval.

Odpovědět
Martin
01.12.2011, 11:03:01

Mohu jen potvrdit. Sam jezdim Ozona uz par let a vse paradne funguje. Kazdopadne techniku baleni a rozbalovani nekde v kopci je zapotrebi predem nekde potrenovat.   

Odpovědět
raslik (profil)
30.11.2011, 19:40:59

Jojo v baleni je OZONE gut:) ani ne 2 minutky a zabaleno:)

Odpovědět
Komentáře
Fórum
Bazar - nové

Kontakt | Zpracování osobních údajů | FAQ | Návod na vložení článku

mystic kiteboardingmystic kiteboarding facebookozonekites czech facebook pageozonekites international facebook pagemystic kiteboardingmystic kiteboarding facebookozonekites czech facebook pageozonekites international facebook page

design & code puradesign.cz