SNK přihlášení
SNK Newsletter
Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Kite Foil Gold Cup 2015
Vložil: admin1, 06.08.2015
Odpověď na komentář:
hadrák (profil)
16.08.2015, 10:15:36
Jirko,tady to nemá s gold cupem nic,hoď to k Yvošově recenzi,kam to patří.Polda i já tam taky pak něco zase přohodíme.
Komentáře
- Sicile - kiteseason R...
Jana | 04/04 13:00
- CHRONO V2 – aneb tako...
Dora | 27/02 13:18
- Kite House - ubytován...
Janer | 07/02 12:59
- FPV Snowkiting Jizerk...
Blahoslav_J... | 27/01 15:33
Fórum
Produkty
Bazar - nové
- OZONE FRENZY vel. 11 ...
[01/02/24 16:10]
- OZONE Reo V6 6m
[17/12/23 11:10]
- Karbonový bar
[24/10/23 09:51]
- Kite Ozone
[22/10/23 11:14]
Webcams
hadrák (profil)
U protinožců se opět dostal do čela Ozone!
http://www.foilever.com/img/cms/news/resultat-goldcup-2015-australie.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=SAgeLgofSN8
Odpovědětpolda
gold fleet
https://www.youtube.com/watch?v=ok9JDuJqpzA
OdpovědětČikas
Konečně jsem vyzkoušel foil od Poldy kterému děkuji ještě jednou za test. Je to těžké, při rozjezdu na 13 Edge jsem měl málo, ale jak se to konečně rozjelo tak zase jsem byl hned překulený a to fest, neuměl jsem pořádně zahranit a položit se do toho abych překonal ten tah draka. Další poznatek ještě než se to "utrhne" a začne to pod vodou klouzat po křídle, tak má prkno hodně velký odpor a špatně se na tom brodí. Nasazení prkna směr na stoupačku dobré, nasazení prkna směr po větru složité, furt to někam cestuje :) Docela mě také překvapilo, že boční "vakl" je minimální a v poryvu to v žádném případě neuhne jako běžná deska. Největší makačka je na stehna a kolena, docela záhul ... osobně to odhaduji na 50 hodin abych to průměrně zvládnul. Největší strach mám z té nohy, na to spadnout bude fest průser...
Odpověděthadrák (profil)
Jirko,tady to nemá s gold cupem nic,hoď to k Yvošově recenzi,kam to patří.Polda i já tam taky pak něco zase přohodíme.
Odpovědětpolda
Myslím že 50 hodin na skutečná zvládnutí boardu bude málo, představa že bych po dalších pěti šesti víkendech odjel halzu se mi jeví reálná asi jako bruslení na sahaře...
OdpovědětNa druhou stranu, na rozjezd do levitace stačí mnohem míň. Troufnu si tvrdit že na začátečnickým prkně to talentovanej jedinec dá do 3 hodin,. Já po cca 7 motohodinách jedu - sice v hajz-štýlu, sice jenom stoupačku, ale jedu.
Mimochodem, jedinci kteří se specialuzují na nasírání jiných a vyvolávání pocitů neschopnosti, to zvládnou do pěti minut (ahoj Filipe!).
Čikas
Po dalším testu R1 jsem zjistil že při obratu po větru a delší halze je lepší před obratem méně draka zdepowerovat a počkat až drak trochu couvne . Kratší lajny to vlasně trochu eliminuji. Video parádní koukal jsem , že většina dělá obrat proti větru " réčko" rychlost jezdců je famozní. Mě osobně nejvíce na uzavřené komoře R1 fascinuje to zrychlení až z toho jde strach:)
Odpovědětswoop (profil)
putka na dobru kontrolu boardu/hf musis. inak nezvladas tah kajtu ktory treba na dostatocnu rychlost hlavne dolu vetrom
tentokrat sa tam jazdili "velky kajt + kratsie lajny", cize hodne prehuleny. F-one Diablo komora ma novinku vo vyvaze, nieco ako dynamicky mixer - ked pritiahnes bar uplne na doraz, zvacsi sa camber kajtu, vraj to je velmi efektivne na downwind. Predpokladam ze sa nieco podobne objavi na novych modeloch aj u dalsich vyrobcov - v San Franciscu si to mnohi provizorne vyrabali. F-one je teraz hit i ked ozone zajazdil celkom dobre. nebolo vidno Elf. Takmer vsetci Elf-aci maju F-one.
ako spomenul polda, vela prototypov aj u zabehnutych znaciek. vyvoj ide dopredu velkym tempom. sympacky mi je Levitaz koncept - dlhy tenky (ale asi hodne tuhy) trup a mala vyskovka.
ak ste to este nevideli, velmi pekne video od Levitaz
ceska krv, Daniela Moroz, sa rapidne zlepsuje
Odpověděthadrák (profil)
Supr zajímavý postřeh s těma lajnama.Akorát zrovna Levitaz/FSSonic mají lajny asi standard.Stále se nemůžu nabažit toho delšího vidka od levitaz:taktika+dron:
https://www.youtube.com/watch?v=oDNNY4sb35Y
Sám se nemůžu dočkat testu kombinace chrona+šikovných českých ruček:
https://lh6.googleusercontent.com/-6qPlZWBvrhY/VcUBhNqG9rI/AAAAAAAABw8/uoUt7ob_MGE/w607-h849-no/download.php.jpg
Jinak tam byl na špionáži taky nestor polského HF(L.Tadek D.)uvidím,s čím příjde v oblasti HF křídel.
Odpovědětpolda
Tak původně jsem se hafo těšil na kombinaci R1 - HF. Po prvním HF pokusu si nejsem jist zda na to budu mít kdy koule. Vzhledem k tomu že R1 zrychluje asi 3x víc jak Edge, Edge zrycluje asi 5x víc než bych potřeboval a i u Edge mi byl po rozjezdu depower (na racebaru) krátkej, si nejsme jist ničím :-)))
OdpovědětJinak na to kvalifikační video jsem koukal asi 3x, Parádně natočenej timing práce s drakem - v podstatě jede halzu jako tack po větru (s kajtem nad hlavou) a loopne až ex post.
Ywosh
1. vsichni maj UK ( uzavreny komory )
2. všichni maj pomerně velký prkna
3. všichni jezdej 3 poutka ( ne 1 nebo strapless )
4. krídla a dylky trupu se hodně lišej ( je to podle vkusu kazdeho soudruha... )
5. kdyz to clovek vidi v realu, tak ta rychlost je smrtelna !!! ( na tom videu to hodne klame ).
Odpovědětswoop (profil)
k dvojke: prkna sa mierne zmensuju, hlavne v sirke a objeme, nie v dlzke. Novy F-one na Gold Cupe sa podobal este viac wave boardu nez starsi typ. Nas local, Camet Kiteboarding, tiez testuje nove uzke prototypy. neviem ci tomu tak bude aj na zavodoch v slabom vetre. vtedy asi budu rozhodovat schopnosti jazdca, ale profici su uz tak dobri ze im je to asi jedno.
pre nas freeriderov sirsi a objemnejsi board bude mat stale vyuzitie
OdpovědětYwosh
Ahoj Boris. Jasny, v prknech je velka variabilita ( Ruben Panzavolta - Mosez - nema vubec zadny prkno ! jen šlapky :-) ) My s Alpinama mame ted v podstate nejmensi, zato nejhezci !!! :-) klouzou ale vyborne, jen na uplnej zacatek je opravdu vhodny co nejvetsi prkno. Ted jsem studoval North HF. Zajimava začatecnická bezpecna verze typu "vajicko" ( propojeny kridla ), sympaticky prkno a zajimave vyresený tuttle boxy. Asi to bude mit trochu odpor, ale funguje jim to taky. Maj jak hlavni kridlo tak VOP ohnutou dolu, coz si myslim ( i ten kluk mi to potvrdil ), ze to bude přestabilizovany. Mej se i.
Odpovědětpolda
Pěkné. Mimochodem, zajímavé je, že jakkoli vypadají "nohy" foilů standardně, o křídlech to rozhodně neplatí. Vypadá top že první desítka jezdí nějaký totální atypy / prototypy.
Odpovědět