Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Frenzy 2014 13m2.(co nového)(rozbalení)(porovnání)
Nová je především středová výstuha (2013 má dvě krajní bílé málo patrné), zde výztuhy svítí skrz materiál černou barvou viz. obr. 6 nebo obr. 2.
Odpověď na komentář:
stepan (profil)
Dobrej dotaz. Nejlepe by ti odpovedel nekdo kdo ten zavod jezdi. Chystas se snad letos zavodit?
Podle mě je to stejný jako v race vodnich závodech na vodě, také všichni jezdí na RACEBOARDU a nikdo na twintipu. A to i když fouká 15m.s. Co je pro závod dobrý ale nemůsí být úplně mega pohodlný pro normální pojezd/zážitek.
Nafukovacka bude sice rychlejsi(kdyz fouka), nekdo ji i preferuje (treba Bjorn-co vyhral ony zavody ma nejradeji pry kdyz fouka 20m a pak tam lita po kopcich s malou nafukovackou :), co jsem vidal podobne nezavodniky na one norske pahorkatine tak 99% mela komoru.. Bude to zrejme o preferencich co kdo ma rad. Minimalne s komorou nemusis tahat pumpu.. Uz jsem tam 1x sel pesky 2km po kolena v prasanu kdyz lehl vitr a kdyz se zase rozfoukal tak start s komorou je otazka 2minut coz je fajn kdyby mel po 100m vitr zase lehnout :))).
- Sicile - kiteseason R...
Jana | 04/04 13:00
- CHRONO V2 – aneb tako...
Dora | 27/02 13:18
- Kite House - ubytován...
Janer | 07/02 12:59
- FPV Snowkiting Jizerk...
Blahoslav_J... | 27/01 15:33
- OZONE FRENZY vel. 11 ...
[01/02/24 16:10]
- OZONE Reo V6 6m
[17/12/23 11:10]
- Karbonový bar
[24/10/23 09:51]
- Kite Ozone
[22/10/23 11:14]
mato
ja teda nemám nič proti žiadnej značke, ani proti prezentovaným snowkite špeciálom, ale dokáže mi tu niekto vysvetliť, prečo na REDBULL RAGNAROK je pozeram 90% nafukovačiek a keď sa tak pozerám na foto, tak tam mám problém nájsť či už FRENZY, alebo SUMMITA? či to niesú modely určené na preteky?
Odpovědětstepan (profil)
Dobrej dotaz. Nejlepe by ti odpovedel nekdo kdo ten zavod jezdi. Chystas se snad letos zavodit?
Podle mě je to stejný jako v race vodnich závodech na vodě, také všichni jezdí na RACEBOARDU a nikdo na twintipu. A to i když fouká 15m.s. Co je pro závod dobrý ale nemůsí být úplně mega pohodlný pro normální pojezd/zážitek.
Nafukovacka bude sice rychlejsi(kdyz fouka), nekdo ji i preferuje (treba Bjorn-co vyhral ony zavody ma nejradeji pry kdyz fouka 20m a pak tam lita po kopcich s malou nafukovackou :), co jsem vidal podobne nezavodniky na one norske pahorkatine tak 99% mela komoru.. Bude to zrejme o preferencich co kdo ma rad. Minimalne s komorou nemusis tahat pumpu.. Uz jsem tam 1x sel pesky 2km po kolena v prasanu kdyz lehl vitr a kdyz se zase rozfoukal tak start s komorou je otazka 2minut coz je fajn kdyby mel po 100m vitr zase lehnout :))).
OdpovědětFilip
Redbull Ragnarok je rychlostni zavod, takze potrebujes co nejrzchlejsiho draka na jizdu. Frenzy a Summit jsou freeride draci a najdes je v poli vice pri horskych zavodech. Proc je 90% foukacek? Protoze na tento zavod jede celej svet a jsou tam reprezentovany vsechny znack a rideri. Na svete je vic jak 100 foucakovych znacek, ale komorvych je jen par a z toho jen par dela racove draky. Takze pomerne zastoupeni vice jak dobre. Prestoze jezdim v zime komory konkretne Summita, tak na race zavody si vzdy beru Ozone Edge, protoze se jedna o rychlostniho draka. V roce 2011 jsem skoncil na 4miste a na spici krome me :) jeli Flysurferi a samozrejme rusaci na komorach Paravis. Rusaci zcela valcuji race na komorach. Vyjimkou je Bjorn kterej to tam ma krute najety a dava. V dubnu se chystam na Ragnarok 2014 a jiz planuji jet s komorou od Ozone :). SNB race nepocitam do zavodu, to je pomala disciplina pro duchodce.
Odpovědětlukash-kite4fun (www)
Kluci pekne video - quadrocopter dela moc!
Sedim ted na plazi v Egypte, fouka 4m/s na vode FS 21, 21, 15. Nudim se tak koukam po netu a vidim tuto diskuzi. Pobavili jste me :-)
Nedalo mi to a tak jsem si rekl ze udelam test. Pujcil jsem si FS 15ku a zkusil jsem se toci kolem sve osy. Po 8me otocce kite skoro nereaguje na zataceni, tak jsem prestal. Ted prichazi rozmotani. Jednou rukou lehkym pritazenim baru k chickeloopu bezproblemu cele zamotene snury rozmotavam. Stepane nechapu proc tedy pises ze to pri 3 nejde :-( Lepsi zpusob si neumim predstavit...
OdpovědětMára
Stejnaci - zase parádní video. Tlačíte kvalitu pořád nahoru :-)
Jinak, donutil jsem se přečíst celou diskusi..., a pánové to co tady předvádíte je teda mazec. :-(
Už aby byl sníh... Hoy.
Mara
Štěpána osobně neznám, ale snowkitingem nejspíš žije. Rád čtu jeho snowkitingové reporty a rád si pouštím jejich videa. Píše o ozonech obecně, nikomu nic nenutí, ale spíš mi přijde, že se dělí s ostatníma o jeho vlastní dojmy z této značky. Proto nechápu proč ho tady, k tomu všemu ještě "na jeho vlastní půdě" pořád napadá nějaký FS maniak, kterému se na ten jeho FS speciál prostě nesmí ani sáhnout, jinak začíná nekončící afektovaná diskuze. FS je třeba pecka ve všech směrech, ale měli by k němu nejspíš dávat upozornění na ty paranoidní stavy, které tento úžasný kajt může přivodit!
Odpovědětpekk
Pecka, si tak čtu test frenzyny a u těch fotek je mi divný, že by se prodej kvadropterodaktylsféry takhle rozjel a pak vidím, že jste to psali vy:))
Dost profi článek i video, přeložit a na flyozone.com:)
OdpovědětFilip (profil)
video urite pujde na flyozone.com. Jeste ten preklad. F
Odpověděty11
pekny borci ! dobry vnadidlo na zimu :-). ja myslim ze bude jeste lepsi Summit 15 UL ... to ukaze az praxe . jinak hezkej chicken loop ve stylu FS ! :-))))). neni to provokace - jen popis mechaniky, je to proste zmena ( vodpal + safety lajna... ) hodne podobny, tak me nekamenjte :-)). MAM RAD VOBE ZNACKY !!!
Odpovědětstepan (profil)
Dik
FS ma také takto otočnej chickenloop? Tady to maj dotazeny do konce, vcetne zahaknuti safety leashe do chickneloopu pres kovove kolecko na nej navliknute. Takze -kite se protaci/nezamotava - pri unhooku jde plne odstrelit. = supr.
Navic je skvely i zandavani zpet = jednodussi nez jednoduchy.
Na fotce jsem nenafotil trimdepower ma na konci provazku magnet a ten se prichytne k zaseku. Supr protizamotavani.
Uvidime jak na snehu, zatim planujeme ze by jsme jezdili dve Frenzy 13ky a ta 15ka Summit UL by se asi hodila jedna dohromady :)... Musim prokoumat jestli se na ni nedelaj prodlouzeny lajny jako na E19ku :)
Tomex
Stepane :-D Tocici loop ma FS par let :-) A to dokonce uz druhou generaci kde je pouzito lozisko... Pripojeni leashe na tvrdo s normalnim odstrelem samozrejme taky (staci cist manual a sahnout si pro ten krouzek do repair sady :-) ) - uz od te prvni generace tociciho loopu a nejen tahle znacka to ma mrak znacek na trhu, spis bych rekl ze tady se kapanek zaspalo a dohani se :-) Prosim nerikej veci jako dotazene oproti FS kdyz to neni pravda a muzem se tu dohadova o dalsich vecech s cim se prislo az po... myslim ze to nema cenu ne?
Kazdopadne je to takhle supr vec. A milovnikum Frenzy to zprijemni zivot! - vim to pac tyhle "vychytavky" pouzim nakej patek :-)
P.S. Jen taka sranda: Jak muze byt jedna plocha 13m2 o 20cm delsi a 5cm sirsi nez ta druha "mensi" plocha 13m2? :-)
Odpovědětstejnaci.eu (profil)
Cau Tome
ty centimetry jsou dany tim ze to neni presny ctverec ale jsou oble hrany takze se to tezko pomeruje. Nekde to v profilu vetsi jinde mensi - v souctu by to melo byt 13m. Nejde to spocitat jako a*b. Muzu pro matematicky zkusit udelat presnejsi analyzu.
Vim jaky chickenloop ma FS takze to dokazu posoudit jezdil jsem obe generace. Je to vsechno hodne podobny. S tim cervenym odstrelem bych rekl ze mozna prisel prvni North. Rozhodne si nemyslim ze to ma FS horsi nebo lepsi. Koneckoncu u snowkitu se drak zas tak casto neodstreluje. U Ozonu funguje spickove brzda ktera se da zatahnout jednou rukou lehce draka polozit. Odstrel slouzi k totalnimu depoweru draka kdyz koncis nekde na vrcholu hrebene mezi skalama. Je to urcity jisty pocit jistotu ze mas po rucezachranou brzdu.
Ten princip u FS spociva v ulozeni snur vedle sebe tak ze snury prochazi barem otvorem ktery neni kruhovy ale podelny a snuty pri otaceni baru se tak sami automaticky rozmotavaji. Ozone to ma vsechno do stredu takze se to asi nebude samo rozmotavat.
Nevyhodou toho FS automatickeho rozmotavani je ze se ti pod barem mezi chicken loopem a barem pri toceni loopu krizi snury. Takze kdyz jedes prudkej kopec a musis tocit hodne kiteloopu jednim smerem tak se ti pod barem udelat zamotek ktery uz nerozmota ani lozisko u infinity 2 a je potreba na to myslet a po kazdem kiteloopu nezapomenout pritahnout bar na doraz k sobe aby doslo k automatickemu rozmotani, Kdyz to neudelas tak po 3 kiteloopech uz to nemusi jit a to muze beht dost prusvih protoze ti najednou chybi depower. A v kopci tahat porad k sobe muze rozhodit prulet draka oknem. To je nevyhoda pri velice slabem vetru kdyz potrebujes drzet draka ve vzdychu silou vule (extremni podminky). Na druhou stranu se da rici to same obracene proti ozone baru..
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/575666_10201466410736210_1596447084_n.jpg
OdpovědětTomex
Ale Stepane...
Vim dobre jak to nejsem trubka, byl to vtip - no uznej ze napsany je to fakt tak ze se to nabizelo :-)
Brzda na uzavrence a otevrence - jabka hrusky - nelze srovat. Az ti ozone udela uzavrenku uz to jako problem nenapise zadnej ozonista. (podobne jako to bylo s 5tou ze??)
Proc dve snury? Na to snad pride kazdej - 1 snura bude met vzdy mensi odpor nez tocicise jakakoli vec - vysledek? Ukrouti se tak jako tak - proto dve snury aby si mel donucovaci prostredek cim to rozmotat. Takze mas pravdu kdyz pises - samo se to rozmotavat nebude.
Ano vetsinou po kazdem druhem - ctvrtem lupu si tuknu barem abych odmotal, nemyslim na to taknejak skoro vzdy pritahnu bar k sobe kdyz chci power jak leti kite loopem dolu pac proto ty lopy tocim. A opravim te, ze bych nemel depower (kdybych zapomel) to se fakt nestane, krouti se to pod barem, takze max nemam POWER a to nebezpecny neni si myslim teda :-)
Slozeni 3 ruce? Asi jsme sikovnejsi, nehlede na to jak rikas ty sam - kolikrat to potrebujes skladat :-)
Ano mas pravdu i proti ozone baru neco je, i proti jinym barum se vzdy neco najde
A tim sem skoncil debatu, protoze kazdy kite i bar si najde svoje priznivce i odpurce. Kazdy kite ma plus i mius. Nekomu vyhovuje to a nekomu zase ono - nastesti nejsme vsichni stejni. Musel sem napsat jen proto, ze nesnasim vychvalovani neceho na zaklade nepravdive informace o druhehem tod odeme vse. Cau na snehu.
Odpovědětpetr
To je obvykla diskuze uzavrenka otevrenka. Nejlepsi kite je presne na hranici single skin a uzavrenka.
Mas pravdu ne depower ale power.
V loni jsme najezdili teda spis nejezdili asi 2 vikendy jinak celou zimu furt asi 40kitovacich dni. A na snehu mam radeji Frenzynu kterou jsem jezdil 90% z toho FS jsem na snehu vytahl tak 5%. A pamatuji si vylozene 2 dny kdy jsem jezdil FS a bulo to lepsi nez Frenzy. A to bylo v praze kdyz napadlo na rovnem poli a pak na haskaci kde foukal silene slabej vitr a byl tam jen takovej pas snehu...
OdpovědětTomex
Vubec si nepopral o cem ta debata byla...
Odpovědětpetr
Tomex
Nejsem prodejce, jsem "jen" spjat s importérem a propaguji znacku Flysurfer, stejne jako ty s brachou jsi spjat a propagujete Ozone…
Srovnavas nesrovnatelné… Kazdy drak je jiny a urceny na neco jineho… to uz snad vi kazdy jen trochu rozumny kiter.
Je to tak asi lepsi, ze pises clanky sem, kdyz vyzdvihujes bezhlave znacku Ozone :)
Timhle stylem nema smysl pokracovat v jakekoli k debate… Zamysli se nad tim, to nemame zapotrebi.
petr
Nevim jak myslis spjaty ale ja si draky od Ozona normalne kupuju za poctive vydelany bankovky coz v porovnanim s tebou co jezdis FS tak zadarmo bude asi rozdil. Jezdil jsem 3 roky Slingshota, 3roky Norh, 1 rok Cabrinhu, z komor jsem 2 roky jezdil Aeros, 2 roky North Solid, Pegase Chimeru, 1 rok FS Speed21 atd.. Muj prvni drak byla Wipika air v roce 1999 a v roce 2000 jsem mel Wipika Airblast 12. Myslim ze mam pravo rict co si o konkretnim draku myslim stejne tak jako ty.
Dokonce jsem pred lety mel Ozone Instinct a to bylo proti Norh Rebel o nicem - tragedie, tak jsem se Ozona zbavil. Ale po letech to udelaly zase dobry tak jsme se vratili a ted jezdime Ozona. Konkretne na snowkiting nemel do roku 2012 absolutne zadnou konkurenci.(z meho pohledu)..
Clankem bracha porovnaval Frenzy 2013 a 2014 a lehounce se v jedne veticce zminuje o FS a myslim si ze to popisuje v clanku jeste hodne opatrne a nenasilne.
Premyslel jsem o tom ze udelam plnohodnotne porovnani FS a OZONE kdyz vidim ze je o to velky zajem.
Odpovědětpetr
Dalsi vec je ze me publikovat videa a reporty ze sportu ktery je muj konicek hrozne moc bavi. A delam to ciste pro radost. Rad jezdim a rad natacim, bavi me strihat a premyslet o tom.
Zjistil jsem ale ze spousta lidi podobne veci dela ciste komercne za penize. Clanek do casaku a natazena ruka. Nektere konkurencni weby dokonce maji sepsanou smlouvu s ridery a vydavaji clanky podle scheduleru. Ja to tak nedelam a ani bych nikdy nechtel byt komercne nekomu zavazany radsi si draka koupim a kdyz budu chit tak si koupim jinyho. Muj zisk je pekne se svezt.
Ja to mam ciste pro radost. Duvodem proc to delam je ze se nedostanu tak casto na plac a video vzpominka prodluzuje/umocnuje zazitek + dava prostor premyslet nad triky, kompozici atd.. Zaroven se neco naucim kdyz se snazim pokazde pouzivat jiny novesi SW a metody..
Mozna teda divne vypada proc jsem delal video ktery vypada jako reklama. Duvod je jednoduchy - chteli jsme otestovat kvadkopteru jestli budeme schopny natacet a zkusit si ruznou pespektivu a delat to jen tak nasucho neni takova motivace (tzn kdyz tam neni kite) a zrovna prisel Frenzu 2014 tak konecne nejaky duvod..
Odpovědětstepan (profil)
Ahoj
Třeba co dotahl do konce je restart odpaleného chickenloopu.
Mrkni na fotku
Na restart chickenloopu u Ozonzu potřebuješ jen 2ruce. U Flysurfera potřebuješ ruku třetí.
Odpovědět<předchozí123další>