• header
DRIVEN
BY
RIDERS
SNK \ Články \ Zobrazení

99 nedostatků CHRONO

Ve středu oficiálně dorazily do ČR první komerční kusy vysokovýkonné uzavřené Ultra-Low-Wind komory OZONE CHRONO 18. Po nedávném testování na Lipně (led+sníh) jsme byli všichni nažhavení na první pojezdy na tuzemské vodě.

Předpověď Windguru na sobotní Mlýny nedávala ale příliš nadějí na vyzkoušení  tohoto Low-Wind éra:… JZ-Z-SZ 10,0 ms s nárazy 18,5 ms. V rádiu ještě během páteční cesty na Mlýny dávali předpověď rychlosti vetru 70 kmh (20ms), na horách 90 kmh (25 ms).

Předpověď Windguru (bohužel) nezklamala a naplnila se do puntíku: sobota 15-3-2014 MKB: od rána směr na ho-no, rychlost větru většinou přes 10 ms (ale byly i chvíle kdy tam bylo třeba jen 4-5-6 ms) s obrovskými nárazy k 15 ms, proměnlivou silou i směrem větru. Ale jezdit se dalo, jen bylo potřeba si vzít nějakou kompromisní velikost a hned si nastoupat, aby nebyl problém s návratem (na západní vítr je MKB v uplavu). Všichni jsme jezdili kapesníky velikosti 9 a jednu 13tku - valnou většinu doby hodně zatrimovanou.

V jednu chvíli se vítr ustálil na (na ten den) relativně stabilních 10 ms a překvapivě se srovnala hladina a vlny byly jen minimální. Následovalo asi pul hoďky naprosto ideálních podmínek, ale tahle nečekaná změna počasí nevěstila nic dobrého…od hráze se začala přibližovat naprosto neprostupná vodní stěna a vítr začal  zesilovat víc, víc, víc a vííííííííc… kapky deště letěly prakticky vodorovně a při jízdě bodaly do tváře jako jehly… protože jsme měli hodně nestoupáno, návrat jsme zatím neřešili,  brzo jsme ale zjistili, že jsme s bráchou na vodě najednou sami… měl jsem EDGE 9tku a měl jsem ji dotaženou trimem na plno…Věděl jsem, že 20 ms s 9tkou na vodě ustojím, takže jsem chtěl tu „mega-přehánku“ přečkat na vodě, ale absolutně jsem netušil, co je za tou vodní stěnou, ve který teď právě jezdíme (bál jsem se, že za ní bude bouřka). Brácha zůstal  taky na vodě  ale s EDGEM 13tkou …ohlížel jsem se za nim a při tom co jsem měl v 9tce jsem si nedokázal moc představit co on musí mít v ty 13tce… nakonec jsme  body-trekovali primo po větru s drakama na 12ty na pláž a okamžitě jsme na suchu oba odstřelovali téměř současně draky… vítr byl hodně blízko 20 ms (18,6 ms naměřeno dole na pláži, nahoře a na vodě foukalo mnohem víc). Pršelo tak, že nebylo vidět na krok a po pláži lítalo vzduchem  vše, co někdo nedržel na zemi…nutno pochválit oba OZONE EDGE, že i v takových podmínkách byl odstřel naprosto bezproblémovou kontrolovanou záležitostí a oba draky přistály i v takový húlavě krásně na náběžnou hranu… těžko takhle popisovat tu atmosféru, ale kdo tam v sobotu byl, ví své… (na břehu pak byli všichni vytlemený záplavou adrenalinu a diskutovalo se, zda ten déšť nebyly snad dokonce kroupy… ale nebyly… řezalo to do tváří jen v důsledku rychlosti větru a rychlosti jízdy, kdy kapky nepadaly dolu ale prostě letěly vodorovně kolmo do tváří….). Když vítr „polevil“ (na nějakých 15 ms), vzal si Polda malý REO a předvedl raketový start od pláže…následovaný 10ti minutama jízdy, kdy mu celá MKB ( alespoň v duchu) tleskala…Těchto 10 minut slávy bylo však (po tom co vítr opět padnul pod 8ms) vykoupeno pul hodinovou rozplavbou a půlhodinovou procházkou proti větru… J ale vrátil se stejně vytlemenej jako byly všichni co si to tam v sobotu na MKB zažili na vlastní kůži.

V pozdním odpoledni vítr trochu polevil (na nějakých 8 m/s) a i směr se začal umoudřovat ze Z na SZ. Bylo nám jasný, že SPODNÍ low-wind end CHRONA 18 dnes rozhodně netestnem, ale svrběly nás ruce testnout alespoň HORNÍ hranici jezditelnosti CHRONA 18 (nárazy chodily pořád vysoko  přes 10 ms), a nikdo nevěděl, co tak výkonnej drak bude v takových podmínkách dělat.

Takže jsme ho nakonec vytáhli…. No a zjistili jsme že CHRONO 18 je…… UPLNĚ NA PRD ! Viz prosím soupis:

99 NEDOSTATKU CHRONA: 

- CHRONO18  (dále jen CH18) je krásné a drahé, takže pokud budou kolem závistivci, musíte rozhodně počítat s tím, že je buď vnitřně budete neustále s-át, nebo Vám ho budou chtít vojet… je to trochu jako s holkama…

- CH18 letí už od 1-2 ms a jede od 3-4 ms, což Vám můře způsobit sociální problém, protože budete většinu casu na vodě sami.

- CH18 má 47 komor (první oprava mého článku z lipna) a MÁ (!!!) PLASTOVÉ tyčkové výztuhy (pružné plastové tyčky o pruměru cca 2 mm) na náběžné hraně a kolem nasávacích otvorů (druhá oprava mého článku z lipna – omluva), takže pokud jde o počet komor, nebudete mít počet komor ani nejnižší jako rekreační uzavřené komory ani nejvyšší  jako 60ti komorové závodní speciály, což Vám může způsobit pocit pruměrno-počto-komorovatosti , což je pro kajtera velmi frustrující psychiatrická diagnóza

- CH18 je s přehledem ujezditelné do 10 m/s (viz foto s měřákem – v pozadí CHRONO 18 - foceno s jezdcem suchá váha 95 kg !), takže je možné, že se Vám budou na vodě někdy motat i Céčkari a Freestajlisti, kteří jezdií právě jen ve větru 8,80 ms plus minus 0,5 ms.

- Polety s CH18 jsou vysoké a dlouhé (mega hang-time), takže Vám na samotnou jízdu po hladině dost možná už nezbyde moc času.

- Vývaz galerie CH18 je vysoký cca 5 metrů, takže Vám na CH18 velmi pravděpodobně stačí obyčejné 25 m lajny (což je další překvapivé zjištění), takže svoje 32 aramid race lines můžete vyhodit… kurwa-fix…(nebo si je nechat k EDGI 19)

- Bag na CH18 je velmi malý a celý set je strašně lehký, takže cestou na pláž neposílíte vůbec žádné svaly.

- CH18 bez problémů restartuje z vody, ale je tak lehounké, že při pádu ridera do vody CH18 jen ztratí vztlak, nese se vzduchem po větru  a když doletí na konec prověšených lajn, začne se samo způsobně rozkládat do vzduchu, tlakovat, a plynule přechází do tahu, takže restart budete potřebovat bohužel jen minimálně.

- Vyzkoušeli jsme odstřel ve větru cca 8-10 ms na suchu a byl opět absolutně bez problému, což je na prd, páč to byla zase nuda, nikdo si nerozbil ani hubu a ani netkla krev…

- S CH18 se musíte připravit na to, že budete neustále odpovídat na otázky typu: Co to je?  A to se dá řídit? Kolik to stojí? A to se to ovládá těmi šňůrkami? A  jak se dostanete zpátky, když Vás to odfoukne? A můžu si to taky vyzkoušet?  (PS: nejlepší je, když tuhle sadu otázek včetně ty poslední dostanete od jednoho a toho samého člověka během 3 minut – znáte to ne ? J) Odpovídání na tyto otázky může samozřejmě bejt obtěžující  a odpovědi  Vás můžou okrádat o čas, který jste chtěli strávit právě na CHRONU18.

- CH18 se chová naprosto způsobně, kultivovaně a krásně stoupe. Takže pokud jde o jízdu, tak se nic zásadního nepřiučíte.

- Galerie Chrona je tak slaboučká a nicotná, že skroro není vidět, takže Vám někdy přijde lito těch peněz, který jste vyhodili za takový „nic“. Za  „negalerii vývazu“ by měla bejt rozhodně SLEVA ! Účtovat  cenu za skoro nic je nehoráznost!

- A tak bych mohl pokračovat dál… prostě NA CHRONU18 NEVIDíM NIC DOBRÉHO ANI PŘÍNOSNÉHO, JÍZDNĚ, TECHNOLOGICKY ani LIDSKY. Stojí to majlant, odkopne Vás to na sociální okraj kajterské komunity a i jízdně to je na prd, protože to prostě jede bez problémů a námahy v čemkoli, všechny ostatní draky byste pak mohli vyhodit…

TAKŽE: CHRONO SI NIKDO ROZHODNĚ NEPOŘIZUJTE, TENTO ČLÁNEK BUDIŽ DALŠÍM DOSTATEČNÝM VAROVÁNÍM !!!

TECHNICAL WARNING: CHRONO18 je hi-end drak typu uzavřená komora, což již z principu techniky vyžaduje určité specifické znalosti, návyky, dovednosti a postupy v porovnání s nafukovacími draky. CHRONO 18 je v současné době jedním z nejvýkonnějších a nejrychlejších draků vůbec komerčně dostupných na této planetě! JE POTŘEBA K NĚMU TAKTO PŘISTUPOVAT.  Technikou jízdy se nijak zásadně neodlišuje od běžných draků, ale je potřeba mít na zřeteli, že jde o  vysokovýkonný RACE KITE, KTERÝ NENÍ URČEN ZAČÁTEČNÍKůM, A I POKROČILÍ JEZDI BY MĚLI MÍT NA ZŘETELI SVÉ LIMITY A METEROLOGICKÉ PODMÍNKY.  Naprosto zásadní pozornost  je třeba věnovat přípravě draka a hlavně šňůr před startem a také během přistávacího manévru. Také parkování draka na zemi je jiné než u nafukovacích draků (pokud fouká nad 3-4 ms, je potřeba zatížit návětrné ucho a draka nechat vyvlát). HANDLING CHRONA NA SUCHU NENÍ UPLNĚ PR-EL, vyžaduje to systém, preciznost, soustředěnost a chybám spíše předcházet než je pak řešit.

Na druhé straně – při rozumné dávce respektu, soustředěnosti a řekněme pokory (k živlům, k limitům techniky a k fyzikálním zákonům) posouvá CHRONO18 vývoj depower draků a kitingu obecně zase o level dál.

CHRONO18 : TIK ŤAK TIK ŤAK…už ten zvuk hodinek (nedigitálních) je jako odpočítávání před závodem, nebo před startem raketoplánu. Zvuk a očekávání,  které samo o sobě zvyšuje tep… takové je CHRONO – drak s charismatickou duší a sexy tělěm. Není to prostě jen kus hadru na vodu.  Když se člověk ohlédne za svým (i třeba sportovním) životem, tak jsou události, který jsou PODSTATNÝ a události, který jsou NEPODSTATNÝ. Definice jak rozeznat podstatnou a nepodstatnou událost není úplně tak závislá na tom, zda si tu danou událost pamatujeme, či ne. Ale DEFINICE TOHO, JAK POZNÁME PODSTATNOU UDÁLOST je taková, že podstatná událost nám (např. i zpětně) rozdělí život na dvě části: PŘED tou událostí a PO ní. CHRONO – nemusíme si pamatovat kdy přesně CHRONO přišlo, ale teď už vždycky budeme vědět, co bylo do momentu,  NEŽ přišlo CHRONO, a co bude od teď dál…

GOOD (LOW)WIND !

Yenyk12 + Ywosh11.

 

 

Vložil: admin1, 16.03.2014

stepan(ST)
25.03.2014, 13:41:38

Nejaká diskuze v australštině se da počíst zde: je to teda místy trochu "odborná" na muj vkus

viz treba tento komentare na 3strance:

high AR kites can be prone back stall... more of the wing surface losing laminar flow due to turbulence at high AoA? S odpovedi na nejakou prodysnost latky :))). Ale sem tam nekdo nahodil zkusennost a vsichni jsou zda se velmi nadsení!

http://www.seabreeze.com.au/forums/Kitesurfing/Review/New-Ozone-Chrono/?page=1

Odpovědět
Ywosh 11 OneTeen
25.03.2014, 14:36:22

Cus Stepo. Aerodynamika je veda ! Pamatuju si jak sme  pred vic nez 10 lety testovali na letadle vrtule kamosovi co je vyvijel : snazil se udelat ultra hladkou  + ultra vykonou carbonovou vrtuli. pri mereni a testech jsme zjistili, ze ta uplně nejhladsi vrtule ma horsi efektivitu, nez normalni dřevena nastrikana nitrolakem !!! ... ani žralok neni dokonale hladkej,  ale ma strukturu presne takovou, aby mela co nejmensi hydrodynamickej odpor...( viskozita vody, vzduchu atd ). Neni to uplne trivialni. Ale ted uz je to jedno !  UZ EXISTUJE CHRONO ! :-)

Odpovědět
Milo
22.03.2014, 20:47:35

Dnes jsem poprvé viděl Chrono 18 a tak musím napsat postřehy:
- ve vzduchu je fakt pěkné – nádherný čistý 3D profil
- letí ve 2 m/s, a drží ve všech pozicích jak přibité
- nejezdil jsem ho, ale rozsah nahoru asi slušný, Filip ho jel i ve větru přes 10 m/s

Na Mlýnech krásný JV, odpoledne přesně na můj Edge11.

Odpovědět
Ywosh 11 OneTeen
24.03.2014, 09:08:40

doplnim :

- s Rapidou CH18 jede od 2 ms  ( coz je naprosto neuveritelna hodnota, opravdu je to NEVITR ) - kdyz se to rozletelo tak sem fakt nechapal...  zacina nova era kdy staci, aby drak letel a pak uz "JEDES SAM NA SEBE " !!! ( muj novej vyraz :-))) )  = Apparend wind. Funguje to neskutecně !!! CH18 leti jak stihačka, což je specialně v LW podmínkách ta nejdůležitější věc.

- na vodě prekvapivě pohodlnej drak s OBROVSKYM rozsahem ( celej den sem jezdil jen CH18 !!! = od 2 ms do 10 ms. menil jsem jen Rapidu za Nobile 134 2HD, DRAK STACI JEN JEDEN :-) ...

- polety jsou mimo chapaní a HANG TIME neni 2x vetsi nez standardni draky, ale 3x ( musime zmerit stopkama,  aby to bylo podlozeny nejen pocitove, ale i matematicky  )

- restart z vody odzkousen jsem ho ! NO PROBLEM !

- bodydrag odzkousen v silnym vetru - nestahuje,  stoupe !

CHRONO  HODINY -  DO KAZDE KAJTOVE RODINY !!!

 

Odpovědět
petr (ST)
25.03.2014, 10:37:31

Neuveritelny zrovna jsme s brachou konstatovali ze za poslednich 5 let co jezdime Ozona prisel tenhle vyrobce kazdej rok s nejakym revolucnim pokrokem. 

Pred lety kdyz jsme se tesili na novyho Zephyra 17ku tak jsme z toho byli hotovy jak to tahne ve slabouckym vetru. Diky Z17 odhaduju o 10-20% vic jezdeni nez drive.

Rok na to prisel Edge 17 a to bylo v porovnani s Z17 jeste jednou tolik o tridu lepsi stoupani a rychlost mazec. Diky E17 jsme se zase posunuli v poctu odjetech dni o dalsich 20% nahoru.

V loni Edge 19 jsme neverili ze to bude takovej pokrok a kdyz jsme to poprve vytahli tak bylo jasno nejlepsi kite ever. 80% sezony odjezdenejch prave na E19.Tak jsme se jako kazdej rok tesili ze bude chvili klid. Tady si dovoluju tvrdit ze E19 a jeste v kombinaci s Raceboardem znamenali na ceskejch vodach +80% vic jezdeni nez driv. Mozna i vice nez 100%

A letos Chrono 18 a zase o tridu lepsi.Alespon podle Ywoshe, ale protoze je dobre znam tak vim ze od brachu One-two-teen je jistota ze co doporucili tak to bude presne jak rikaj a nema cenu se rozmejslet. A co to bude znamenat v odjezdenejch dnich to jsem teda zvedavej. 

Mira zlepseni jde exponencialne nahoru takze diky soudruhum ze na tom takhle makaj a kazdej rok se tesim jak maly dite na novou hracky pro big boys.

 

Odpovědět
petr (ST)
25.03.2014, 10:37:31

Neuveritelny zrovna jsme s brachou konstatovali ze za poslednich 5 let co jezdime Ozona prisel tenhle vyrobce kazdej rok s nejakym revolucnim pokrokem. 

Pred lety kdyz jsme se tesili na novyho Zephyra 17ku tak jsme z toho byli hotovy jak to tahne ve slabouckym vetru. Diky Z17 odhaduju o 10-20% vic jezdeni nez drive.

Rok na to prisel Edge 17 a to bylo v porovnani s Z17 jeste jednou tolik o tridu lepsi stoupani a rychlost mazec. Diky E17 jsme se zase posunuli v poctu odjetech dni o dalsich 20% nahoru.

V loni Edge 19 jsme neverili ze to bude takovej pokrok a kdyz jsme to poprve vytahli tak bylo jasno nejlepsi kite ever. 80% sezony odjezdenejch prave na E19.Tak jsme se jako kazdej rok tesili ze bude chvili klid. Tady si dovoluju tvrdit ze E19 a jeste v kombinaci s Raceboardem znamenali na ceskejch vodach +80% vic jezdeni nez driv. Mozna i vice nez 100%

A letos Chrono 18 a zase o tridu lepsi.Alespon podle Ywoshe, ale protoze je dobre znam tak vim ze od brachu One-two-teen je jistota ze co doporucili tak to bude presne jak rikaj a nema cenu se rozmejslet. A co to bude znamenat v odjezdenejch dnich to jsem teda zvedavej. 

Mira zlepseni jde exponencialne nahoru takze diky soudruhum ze na tom takhle makaj a kazdej rok se tesim jak maly dite na novou hracky pro big boys.

 

Odpovědět
stepan(ST) (www | profil)
19.03.2014, 22:13:14

Tady ten borec pise ze jezdi CHRONO 15 ve 5ti uzlech -= 2.5m.s!!  tak to je fakt hustyyyy !!!

Ale na HF...

http://vimeo.com/89224846

Odpovědět
Yk12
19.03.2014, 23:20:41

Jasne, Peto. Vy, my, on a cela LW crew  vime ze 2,5 metru za se<I> je ted technicky mozny minimum jizdy. Coz jeste do nedavna bylo sci-fi. Ta hranice zacala razantne padat se Zephyrem17 ale to bylo koncepcne trosku bokem, pak prisel EDGE17 kterej ukazal potencial, EDGE19 to posunul o dalsi 0,5 M/S dolu. Chrono pridava navic lehkost paraglidovyho vrchliku - tzn spolehlivost nad hlavou (bez jizdy)  i pod 2 M/S (coz se cekalo) ale urcite prekvapilo neuveritelnym rozsahem a uzasnou stabilitou diky vyztuzeny nabezny hrane.

PS: na leto chystame jedno libovy prkno ke CHRONU a taky jednu novou hracku do NO WINDU. Checkujte snowkiting.cz !

Odpovědět
Yk12
19.03.2014, 23:44:57

Whoops. Jasne STEPANE. :-) Twins.

Odpovědět
Zdenek
19.03.2014, 07:54:09

Michal-mluvíš lehce z cesty.

Odpovědět
Michal Diviš (www)
19.03.2014, 08:06:55

...to byla sranda..ale kdo nepoznal ..tak se omlouvám ....jezdim na racu s velkým  od 2010 , tak mě pobavilo že  nad tím dnes jěště v roce 2014 kroutí hlavou....přeji Ti good wind a odnož KTB  jaká se Ti líbí...měj se fajn. Michal Diviš

Odpovědět
Ywosh 11 OneTeen
19.03.2014, 08:08:19

:-)) no jo no... to by se NEKOLIKANMASOBNYMU MISTRU REPUBLIKY V REJSU stavat nemelo :-))))..........( michal = MICHAL DIVIS !!!....)

 

Odpovědět
Michal Diviš (www)
19.03.2014, 08:26:02

...to je vedlejší produkt...:-)) ty závody  ( a nebo gps rychlost 64,1 km / h),důležitěšjší je těch 50 pojezdů s rohlíkem od ucha k uchu v cz  za sezonu...ale na to musí přijít každej sám čemu kdo dává přednost...md

Odpovědět
Michal
18.03.2014, 23:09:08

na co to je? ty velký draky?a co je to ten kite raceboard? jak to vypadá ? a vono to jezdí jako po vodě ? jo ? fakt to musim zkusit ....jo a kolik to stojí to jsem se zapoměl zeptat ?a  mají to v tescu ?

díky za odpovědi

Odpovědět
lubos
18.03.2014, 22:59:00

hezká diskuse - a ted prosím zkuste nakousnout to co zajímá asi hodně lidí - porovnání lotus a chrono - Yenyk12 + Ywosh11 jezdili oba typy, pokud vím...

Odpovědět
Ywosh 11 OneTeen
19.03.2014, 08:36:36

Ahoj. K ty diskusi - nelibi se mi, ze pri kazdym TECHNICKYM predstaveni urcity hracky se diskuse zvrtne do rozboru,  jestli ma smysl to ci ono jezdeni... jezdime UPLNE VSECHNY VETRY a SPOTY=jedzime I LOWWIND ( I, TAKE,  NEJEN ) na rozdil od odstatnich - to je ale kazdyho vec ( naprosto chapu, ze nekoho jezdeni v 3-6 ms nebavi - OK !! pohoda ). Jen rikam, ze dnes uz to neni jezdení tam a zpet ale MEGAKULE. ( prave diky novejm boardum, drakum atd )

Dal : nikdy se nepletou rejsari TTparum !!!, pac rejsar nastoupe prvnim slagem nekolik km mimo prostor, kde jezdej TT a tam si jezdi  SAM. Do prostoru , kde jezdej rejsari,  s TT clovek nastoupe tak za hodinu...

Porovnavat FS s CH je porovnavani hrusek s jabkama ( navic kazda firma ma dnes LW kite, nejen FS a OZONE !!! ). kazdej si to musi najet. Ale ok v HODNE VELKY ZKRATCE ( neberte me uplne za slovo, snazim se fakt ve zkrtace to nejak rozumě porovnat  ) :

FS21 ( DLX + LOTUS )

- prvni CHYTREJ drak , kterej umoznil jezdeni v malym vetru a navic ma rozsah ( neni to jen "velkej" drak )

- jde do sily, ne do rychlosti ( = konstruovanej na TT, ale jezdil jsem ho i na rejsu, vhodnej SPIS na TT nez na race )

- nezaludnej ( jezdi na nem i moje pritelkyne ), doporucil bych ho uplne komukoli, kdo chce jezdit úkáčka  ( = UK = uzavrena komora ) ve slabsich podminkach

- autoterminologií :  FS = Audi Allroad ( super auto, to co ten nazev rika  ), pro motorkare : je to KAWASAKI 10 Ninja

CHRONO18

- vrchol soucasnejch  poznatku o LW jezdení,  zcela jiny zamerení  ( neni to uplne konkurence FS ! )

- jde do rychlosti,  ne do sily ( = RACE  special, jezditelnej i na TT, SPIS ale na RACE )

- vostrej, vykonnej drak, kterej se da doporucit jen "magorum" co uz neco o UK vedi a vedi co chtej a co čekat...

- autoterminologií CHRONO = Ferrari ( ultimatni auto, nekompromisní  ), pro motorkare : je to YAMAHA R1

Oba mam, oba mam rad. Protoze jsem magor do LW a tim padem i do rejsu a na FS jezdim pres 2 roky je Chrono logickym pokracovatelem.

Stací takle ??? :-)

Odpovědět
Zdenek
18.03.2014, 21:57:30

Jo,kluci,užijte si to, žádný problém,já na to mám jen jiný názor,nic víc.

Odpovědět
petr
18.03.2014, 21:49:22

Ja osobne jsem rad ze jsou lidi proti a ze to neni oblibena disciplina protoze jizda na zrcadlove vode mezi windgliderama v plnym skluzu a vykriky kamaradu kiteru ze ten jachting stoji za H prinasi takovou zvlastni skodolibou radost ktera jen mirne umocnuje ten paradni pocit z jizdy ve skluzu v obrovske rychlosti .Zakladni pravidlo velkyho pradla plati i u snowkitingu "kdyz fouka malo tak je slunicko tepla voda pohoda" a monokiny se opaluji na lehatkach a slalom mezi koupacema jeste zvysuje pocit rychlosti. 

Doufam ze nam ty prazdny plochy vydrzi co nejdele, az se tam budeme motat vsichni s 18kama a 19kama tak to uz asi nebude ono ;-)

Odpovědět
Zdenek
18.03.2014, 21:32:27

Chlapci,ten WG jsem uvedl z duvodu velikosti potřebného načiní a ne jako porovnání jízdy,nejsem uplně mimo, Milo asi zrovna nebyl moc bystrej a nepochopil.

Odpovědět
Milo
18.03.2014, 22:10:54

Zdeňku, to jsem teda nepochopil, obecně tady řešime pocit z jízdy a rozsah použití.... a raceboard se vejde do běžného osobáku. Ale aby jsi nenabyl dojmu že je v ČR silná race komunita, tak je tady cca 10 prken, jezdí jenom 6, a do téhle diskuze se zapojili 3.

Odpovědět

<předchozí12další> 

Kontakt | Zpracování osobních údajů | FAQ | Návod na vložení článku

mystic kiteboardingmystic kiteboarding facebookozonekites czech facebook pageozonekites international facebook pagekite shopmystic kiteboardingmystic kiteboarding facebookozonekites czech facebook pageozonekites international facebook pagekite shop

design & code puradesign.cz