• header
DRIVEN
BY
RIDERS
SNK \ Články \ Zobrazení

111,1 km na twin-typu NON-STOP - by Yenyk12

111,1 km na twin-typu NON-STOP

Když jsem v sobotu 9.7.2016 po obědě sjížděl Pavlovem na MKB bylo mi podezřelý, že auta parkujou po stranách silnice skoro až k hotelu Pavlov… a když jsem přijel na MKB, poznal jsem, jak vypadá kajtejský peklo: kemp narvanej k prasknutí, celá pláž posetá autama a stanama bez sebemenší možnosti, aby mohl někdo vjet, natož vyjet.  Naštěstí měl Nimbie obehnanou zahrádku mobil-hauzu páskou, kam se zatím  nikdo nenabulikoval, tak jsem mu smskou slušně poděkoval za jediný volný místo na MKB a možná v kempu jako takovým vůbec. Když jsem se prodral k našemu karavanu, zjistil jsem,  že bratři Slováci si zaparkovali auta tak blízko, že dveře karavanu nejdou ani pořádně otevřít, a to maj cca jen 50 cm na šírku…no prostě: závody Dračích lodí, podle pořadatelů 3.800 platících návštěvníků, když to  vydělíme 4-ma lidma na auto, tak by to vycházelo na neuvěřitelných 1.000 aut (minus autobusy, cyklisti, motorky a pěší), ale i tak: zkrátka peklo. Fronta na pánskej (!) záchod byla doslova a do písmene k posr-ní…

Naštěstí mushowská partička prozíravě vypáskovala na SZ straně pláže obdélník cca 7 x 30 metrů (25 metrů na lajny a 5 metrů na nafouknutí draků). Díky moc, jste fakt Borci! Západní vítr šel mírně ze spodu, tak start i přistání byly z tohoto mini-obdélníčku v pohodě, ale i tak několik  akrobatů předvedlo “výborné“ skoky na suchu mezi zaparkovaný auta a postavený stany…

 

Kluci mi pomohli odstartovat draka na první dobrou a mastím to rychle pryč z namačkanýho „parkoviště“…. Protože jsem si k 45-tinám pořídil první hodinky s interaktivní barevnou dotykovou mapou GARMIN-EPIX , navíc vodotěsný, řekl jsem si, že je musím pořádně zajet. Tím „pořádně“ jsem měl na mysli, že najedu těch 45 km k 45-tejm narozkám. Nastoupal jsem si nahoru před strom (ten s uřezanejma větvema, co kouká z vody) a začal jsem lovit kilomentry na hodinkách. Když jsem měl cca po hodině a pul 35 km, říkal jsem si.. tak už „jenom“ 10. A sledoval jsem každý další kilometr, pač mě to už ňák moc nebavilo. No a když tam bylo konečně těch 45 km, vzpomněl jsem si, že za komoušů se říkalo: „splníme a překročíme“, tak jsem se hecnul, že  ještě 10% přidám navrh a že dám zaokrouhleejch 50 km. Tak ještě 5… tam zpátky tam zpátky tam zpátky… Hurá je tam 50 km! …končim=mám odjeto…. Sám pro sebe jsem si na vodě zařval a vzal jsem to down-wind zpátky před pláž si trochu zaskákat (na původně předpokládaný konec  pojezdu)  s Filou, kterej tam předváděl mega polety na novince OZONE R1 – V2. Tak jsme si s Fílou pojezdili a poskákali a najednou jsem tam měl ďábelských 66,6 km. Začal jsem přemýšlet, jaký je další hezký zaokrouhlený číslo a napadlo mě 75. Tak tedy jo – zkusim dát 75 km…Síly ubejvaly, ale vítr byl pořád slušnej, tak jedu na 75. To jsem měl za sebou cca 3 hodiny non-stop jízdy a začal jsem mít žízeň. Párkrát jsem si namočil vlasy a vyplách pusu vodou, ale pít se mi v létě vodu z jezera nechtělo. No a pak si řikám: tak dám 80. A když tam bylo 80, tak mě napadlo, že to ukončim, páč jsem měl už opravdu  žízeň, a že třeba někdy príště dám hezký zaokrouhlený KILO NON-STOP.

 Ale pak jsem si s hrůzou uvědomil, že kdybych chtěl někdy příště to kilo dát, tak bych musel nejdřív těch 80 km dát znova… no twg tak to ani náhodou, to dám to kilo dneska, když už to mám tak rozjetý… řikám si: to už je “jen“ 20 km, to je při týdle rychlosti slabá hoďka, to už je „nic“…

Vítr zesiloval a kilometry začaly docela vodsejpat… 90! ufufuf, 91, 92, 93, 94… mezi 95tym a stovkou jsem vymodlil kazdej kilometr, protože to začalo lehat… To by  bylo fakt k nasr-ní nedojet to KILO, ne? Když jsem měl 99,5 km (!!!) tak to poprvé po víc jak 4 hodinách skoro lehlo… „super“ pocit, když máte víc jak 4 hodiny za sebou, skoro kilo v nohách, jste na druhý straně jezera, 5 hodin bez pití a vítr slábne tak, že i mávání je na hranici jízdy…ale nikdy bych neveřil kolik čisílko 99,5 na displeji dodá adrenalinu J…No, po chviličce  se vítr vzpamatoval a padlo tam to KILO…. JUPÍÍÍ… JE TO TAM! (nebyl to vůbec záměr, ani mě to nenapadlo, když jsem startoval, že bych jel ňáký cílený kilometry, fakt ne !.  Prostě jsem se šel projet ….a pak jsem chtěl  najet 45 km non-stop na novejch hodinkách ke 45-tým narozkám (ale to mě napadlo fakt až na vodě !).

No a když tam bylo to KILO, tak jsem začal přemýšlet, jaká by byla další hezká číslovka. Napalo mě, že když brácha si říká Ywosh11 a já Yenyk12 (a měli jsme ty narozeniny ve stejnej den), tak že nafotim displej hodinek se 111,2 km. Tak jsem si tam ještě vodkroutil  těch 11,1 km s vyprahlou pusou dojel po 111,1 km zpátky na pláž, a těch 100 metrů jsem si nechal na to, dojít z pláže k autu pro mobil a cvaknout tak těch  111,2 km oneteen twooteen na mobil.

Dalo by ze jezdit v klidu ještě dýl a dát 5ti hodinovku a cca 120 km, ale nechtěl jsem riskovat nějakou křeč po 5-ti hodinách bez pití nebo nějakou rozplavbu ve slábnoucím větru, na kterou už jsem neměl síly. Vystoupil jsem na břeh s promyšlenými 111,1 km na displeji a ještě jsem musel oběhnout dvakrát auto a zaparkovanýho draka, aby tam ta dvojka padla na 111,2 km J.  

Po tydle session jsem se cejtil trochu „vyfouklej“, tak mě Kraťas musel dofouknout pumpouJ-viz. foto.

Málo kdy se stane, ab na MKB byly 5 hodin nepřetržitě podmínky na to, aby se dala jet jen jedna kombinace draka a prkna celý odpoledne non-stop, tentokrát ale byly.  OZONE ENDURO-14 i vrata Nobile zafungovaly skvěle v silných ale i ve slabších podmínkách, kdy mě hodně podržely.  Po přistání kluci řikali: Kdes byl celej den, Piczo?  No twg, kdybysme veděli, že jedeš kilo non-stop, tak ti tam to pití hodíme… měls zařvat… tak řvu: 111,1 km non-stop na sucho na twin-typu za 4 hodiny 40 minutJ.

Pro představu: ujetá vzdálenost představuje vzdušnou čarou vzdálenost z Pražského Václaváku do Karlových Varů nebo například do Jihlavy, nebo taky 3x přes kanál La-Manche.

Good wind všem Yenyk12.

Vložil: stejnaci.cz, 11.07.2016

Miroslava Rafayova
30.08.2016, 10:20:40

Gratulujem k VÝKONU ! ! !

Odpovědět
Kubrt
12.07.2016, 10:20:08

:))) Vybornej clanek!

Jaky je to Enduro?

Odpovědět
Yk12
12.07.2016, 11:32:37

Ahoj. Enduro je přesně kombince C4+Catalyst+Reo. Nastavením uzliků naběžky jde charakteristiky přihnout a zduraznit tak charkteristiky těch jednotlivejch draků: freestyle-freride-wave.

Jezdim ho na přostředek, což je takovy univerzalni nastavení. Velikost 14, potřebuje trochu víc větru něž Edge13, ale zase o dost víc vydží nahoře. Depower není tak učinnej jako u EDGE (pač Eduro má čátečně i Céčkový charakteristiky) ale i tak vydrží Ednduro v hodně silnym větru. Navíc je mega stabilní. Přijemny i na downwind. Trochu větší síla na baru. Není to žádná posilovna, ale prostě vyšší střed pokud jde o silu na baru. Ale jak vidiš, tak i  5 hodin v kuse se dá na první dobrou uplně bez problemu (nic mě nebolelo). Slušně skáče a velmi slušně točí. Výborně stoupe, hlavně v silnym větru. Uplně LW masina to není. 5+ ms prostě potřebuje.

Prostě velmi universální příjemný drak do středních a silnějších podmínek.

Mužem se nak spojit a klidně Ti ho někdy/někde pujčim, pokud bys měl zajem.

Odpovědět
Stejnaci
11.07.2016, 22:53:09
Teď jen vymyslet jak tenhle rekord překonat Odpovědět
Ywosh11
11.07.2016, 16:55:53

Tvl bracha to je  hustyyyy !     11 + 12  = 111,2     tak to je nejviic !!! - diky Y11

Odpovědět
Stejnaci
11.07.2016, 22:51:28
Tomu říkám oslava gratulace vám obou m. Výkon to je Teda výjimečný v českých vodách 5h nonstop na vodě to je brutální hard-core. Je vidět že máte kondici jak cipOdpovědět
Yk12
12.07.2016, 11:43:17

Diky Peťo!. O Kondici to ani tak moc není (spíš o tom pití, což se ale dá jednoduše vyřešit, neplánoval jsem to, čili jsem se ani nijak nepřipravoval ani nevybavoval ničim  na jizdu).

Nejvíc je to o PODMÍNKÁCH a o naladění výbavy. Vychytat to tak, aby vydržely podmínky a aby výbava byla tak universální, aby zvládla slabý, střední i silný podmínky, který se v sobotu vystřídaly.

Taky to je o tom, zda je to jetý "na kilomentry" (na což by byl nejlepsí raceboard nebo HF), nebo na maximální čas tedy na vytrvalost  (na což by bylo nejlepčí nejaký letadlo, třeba EDGE15 nebo 19), nebo na maximální průměrnou rychlost. To už je specializace...

Tohle byl takovej neplanovanej klasickej ENDURO trip (jako v motorkách - proste kombince delky trati, terénu a délky času - nekonečná hrbolatá polní cesta po krajině s pár výjezdama, sjezdama a skokama...). Prostě přesně poplatný názvu ENDURO.

 

Odpovědět
palov
19.07.2016, 14:03:16

Kurňa , potrénujte něco více. Minulou středu jsem dal na kačoku v Hlučíně 148,5 km  A ještě jsem si skočil 12,4 :-)    A do neoprénu jsem nechcal :)

 

Odpovědět
Filip (profil)
19.07.2016, 17:11:12

Priste si ale vypni GPS az pojedes domu :). 

Odpovědět
hadrák (profil)
19.07.2016, 18:41:24

I kdyby si endomondo nevypnul,tak mu to dá více km po odečtení a woo výšku  taky měří slušně.Slušnej jump!

Odpovědět
Yk12
21.07.2016, 11:04:16
Slusny. Jel jsi to non-stop?Odpovědět
palov
24.07.2016, 20:14:40

V podstatě ano,jen jsem přepřáhnul z 13 na 10. když jsem 13ku rozjebal o bufet :(    A  i kdybych měl Endo zapnuté až domů, jako že ne, tak to mám domů jen 4km z Hlučína :)

 

Odpovědět
Yk12
25.07.2016, 16:05:28
Ok. Ja to chtel prave najet na jednom draku a jednom prkne. Kdybych se napil a prezbrojil na egde19 tak slo jezdit dlasi dve hodiny. V nekolika sessions se 15o km natocit da. Odpovědět
Čikas
25.07.2016, 08:48:41

Paráda a jak píšeš vždy je to o podmínkách. Jednou sem se " zapomněl "na vodě a odjížděl z kempu po 20 hodině ještě že jsem neměl měříč km ............... :)

Odpovědět
Komentáře
Fórum
Bazar - nové

Kontakt | Zpracování osobních údajů | FAQ | Návod na vložení článku

mystic kiteboardingmystic kiteboarding facebookozonekites czech facebook pageozonekites international facebook pagemystic kiteboardingmystic kiteboarding facebookozonekites czech facebook pageozonekites international facebook page

design & code puradesign.cz