Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
OZONE C4 CONTROL SYSTÉM
C4 Control System doporučujeme použít ke všem C4 kitům. Při silném větru a menší velikosti kita 10m a menší, doporučujeme 23m lajny. Ve slabším větru a u větších rozměrů kitů doporučujeme prodloužění lajn o 2m na 25m. Řídící bar C4 nabízí jednoduchou bezpečnost a snadné použití trim systému.
Řídicí bar je vybaven novým Megatron systémem “ pushaway „, = rychlé bezpečnostní uvolnění s celkovým vyvlátím kita. Bar je opatřen ergonomickou rukojeťí, která umožňuje rychlé a snadné uvolnění. Jednoduchá re - montáž šetří čas, takže můžete opět rychle vyrazit.
Megatron systém | Megatron systém - otevřený | Ergonomická rukojeť |
Nový řídicí bar nabízí jezdcům výběr ze dvou bezpečnostních odstřelů:
- 100% odstřel uvolněním Megatron systém
- připojení bezpečností leashe na kovové rotační očko navlečené na chickenloop
Anti - Twist systém – rotační část nad chickenloopem = ani po nekonečném množství loopů se kite nezamotá.
Bar je vybaven hliníkovým středovým dílem, který je určen ke snížení opotřebení lajn.
Automatické polohování Chickenloopu, které nabízí snadné vyháknutí (un-hooked) a zaháknutí zpět.
Dále byl přidán magnet dovnitř koncovky trim depoweru takže při plném zatažení trimu se plandající konec přichytne k neoprenovém záseku.
PU obalení lajn, které výražně snižuje opotřebení trim lajn, v případě nutnosti vyměnitelný.
Cenová dostupnost
BAR C4 2014 45cm | 5900 CZK |
BAR C4 2014 45cm with 20m Lines | 9500 CZK |
BAR C4 2014 45cm with 23m Lines | 9900 CZK |
BAR C4 2014 45cm with 25m Lines | 10500 CZK |
Import pro ČR: Autrange, s.r.o., U Louky 486/3, Praha 4, 149 00, IČO: 26799642, mob.: +420 77785847
Mám zájem o produkt
- Sicile - kiteseason R...
Jana | 04/04 13:00
- CHRONO V2 – aneb tako...
Dora | 27/02 13:18
- Kite House - ubytován...
Janer | 07/02 12:59
- FPV Snowkiting Jizerk...
Blahoslav_J... | 27/01 15:33
- OZONE FRENZY vel. 11 ...
[01/02/24 16:10]
- OZONE Reo V6 6m
[17/12/23 11:10]
- Karbonový bar
[24/10/23 09:51]
- Kite Ozone
[22/10/23 11:14]
Žádné komentáře.